IEF 18793

Nationaal Reclamerechtcongres op 12 december

Een dag vol netwerkmogelijkheden, actuele onderwerpen en een boeiende mix aan sprekers: dat is het Nationaal Reclamerechtcongres van deLex! Ebba Hoogenraad en Willem Leppink staan garant voor een inspirerend en fris programma.

Met: het jaarlijkse overzicht van hits and misses in de rechtspraak, een terugblik van Anne-Jel Hoelen (ACM), Madeleine de Cock Buning goes digital, en de volgende onderwerpen en sprekers uit de praktijk, industrie en reclamewereld:

  • Otto van der Harst (Stichting Reclame Code) over klagen en #Ad
  • Nationale betutteling of niet: het Nationaal Preventieakkoord bestaat nu een jaar. Sarah Arayess licht de juridische kaders toe, en neemt samen met Otto van der Harst, Theo Heere (VBZ), Eva Knipscheer (Albert Heijn), Marloes Kneppers (NFLI) en Peter de Wolf (Stiva) deel aan de paneldiscussie.
  • Van Nuon naar Vattenfall: de pitfalls en learnings of rebranding, door Melle van Diepen (Vattenfall)
  • Commercie en duurzaamheid: een goede combinatie? Willem van der Schoot, CEO bij Havas Lemz, kiest voor de positieve invalshoek en geeft ons een 'Kleine handleiding om met creativiteit de wereld beter te maken'.

Waar en wanneer? Op donderdag 12 december 2019 in het West-Indisch Huis.
Het volledige programma is hier bijgevoegd. Meteen inschrijven kan ook.