IEF 19685

Nationaal Reclamerechtcongres - 28 januari 2021

Nationaal Reclamerechtcongres online: deel 2 op donderdag 28 januari

Na een succesvol eerste deel op 10 december vindt op donderdag 28 januari deel 2 plaats van het Nationaal Reclamerechtcongres. Ook hier kunt u zich afzonderlijk voor inschrijven. Het centrale thema: welke gevolgen hebben digitale ontwikkelingen voor consument, het bedrijfsleven en voor uw praktijk? Tijdens dit online middagprogramma wordt reclame in de digitale economie vanuit verschillende invalshoeken belicht. Het programma wordt afgerond met een bijzondere afsluitende presentatie over sterotyping en inclusiviteit in reclame!
Met sprekers en bezoekers vanuit de advocatuur, toezichthouders en bedrijfsleven.

Dagvoorzitters Ebba Hoogenraad en Willem Leppink zorgen voor de rode draad in het programma!
 

Middagprogramma 28 januari
14.00 – 14.45 Kansspelautoriteit (KSA)
14.55 – 15.45 E-commerce
15.55 – 16.35 Stichting Reclame Code
16.45 – 17.30 Stereotyping, diversiteit en inclusiviteit in reclame

De sprekers
Bernadette van Buchem (KSA), Otto van der Harst (SRC) en een duopresentatie van Tim Claasen (strategy director Havas Lemz, taskforce VIA) en Baba Touré (Hammerfest, VEA, bestuurslid VIA) om af te sluiten. Moderators en dagvoorzitters zijn Ebba Hoogenraad en Willem Leppink.

Accreditatie: 3 PO punten

Kortom: inspiratie genoeg voor een boeiend programma. Ook deze editie zetten we in op een persoonlijk gerichte, interactieve en energieke middag. Kijk voor het volledige programma op de website of mail naar info@delex.nl. Schuif aan en blijf zo op de hoogte!

* Indeling programma onder voorbehoud. De definitieve indeling staat binnenkort hier op de website. Op locatie of online, het uitgangspunt blijft altijd: interactief, persoonlijk en inspirerend